ثبت نشدن قرارداد کاوه رضایی با باشگاه استقلال شایعاتی را پیرامون این مهاجم باتجربه ایجاد کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میکل آرتتا و پر مرتساکر در یک روز به آرسنال پیوستند اما هیچوقت تصور نمی‌کردند 12 سال بعد، کل باشگاه را از بالا تا پایین اداره کنند.
در فاصله یک روز تا پایان مهلت پرسپولیس، ۲۰۰ هزار یورو به حساب رادوشویچ نشست.
در فاصله یک روز تا پایان مهلت پرسپولیس، ۲۰۰ هزار یورو به حساب رادوشویچ نشست.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۴۱۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۶۹ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۴۰۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۲۶ تن از ایشان وخیم است.
مسلما یک روز سخن گفتن از قرعه کشی و افتتاح حساب وکالتی و روز دیگر تاکید بر عرضه خودرو در بورس کالا، مردمی که متقاضی واقعی خرید خودرو آن هم در هفته‌های پایانی سال هستند را بسیار نگران کرده و از تیم اقتصادی دولت انتظار تصمیم نهایی در این باره را دارند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۳۶۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۱۸ تن از ایشان وخیم است.
بیست و یک روز تا پایان مهلت قانونی پرداخت مالیات خودروهای لوکس زمان باقی است. این در حالی است که طبق گفته رئیس سازمان امور مالیاتی، در حال حاضر اطلاعات ۴۰۰ هزار خودروی گران قیمت شناسایی شده است.
در شرایطی که هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران فردا آغاز خواهد شد، سرپرستان و مدیران و سرمربیان تیم‌ها در حال آخرین تلاش‌ها برای جذب نفرات مدنظر پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات هستند.
در شرایطی که هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران فردا آغاز خواهد شد، سرپرستان و مدیران و سرمربیان تیم‌ها در حال آخرین تلاش‌ها برای جذب نفرات مدنظر پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات هستند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۱۵۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۱۳۷ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۱۰۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۶۷ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۹۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۷۴ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۹۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۶۶ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۸۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۶۱ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و 87 هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال 66 تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۷۱ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۹ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۵۷ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۶۶ تن از ایشان وخیم است.
این‌طور که پیداست مرد شماره یک نیمکت استقلال از بابت تغذیه در ایران مشکلی ندارد و با توجه به اینکه در هتل زندگی می‌کند، انواع غذا‌های بین‌المللی برایش موجود است و البته از غذا‌های ایرانی هم استقبال می‌کند.
دوشنبه شب مراسم اهدای توپ طلای فرانس فوتبال در شهر پاریس انجام می‌شود و کریم بنزما برنده احتمالی این جایزه است.
آرسنال نهمین بازی خود در لیگ برتر را با یک پیروزی باارزش مقابل لیورپول به پایان رساند تا بعد از یک روز دور ماندن از صدر جدول دوباره به صدر برگردد.
بازیکنان تراکتور پس از حدود دو هفته تمرین فشرده، امروز استراحت می کنند تا از فردا برای بازی حساس پرسپولیس آماده شوند.
معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی گفت: پوشش بیمه اربعین از لحظه خروج زائران از کشور آغاز شده و تا یک روز پس از پایان سفر ادامه دارد.
شاخص کل بورس اوراق بهادار پس از آنکه حمایت یک میلیون و ۲۹۰هزار واحدی را از دست داد تا محدوده یک میلیون و ۲۰۷هزار واحد سقوط کرد و در روز چهارشنبه با امیدواری‌های جدیدی که در پی ابلاغ مصوبه ۱۰بندی پدید آمده بوده توانست خود را از ریزش بیشتر حفظ کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ